1 + 1 = ... 452?

"Imorn ska jag till tandläkaren och måste åka en halvtimme tidigare än vanliga tisdagar. Om jag då går upp en kvart tidigare så bör jag hinna tvätta håret oxå..."

ASSÅ förstår ni hur korkar jag är?! Jag hinner alltså i vanliga fall inte tvätte håret på morgonen, men om jag har en kvart mindre på mig, DÅ kanske jag hinner? Herregud. De läskiga är att detdär va lite självklart för min som 1+1=2 igårkväll. De va nu när jag vaknade som jag insåg hur brottom jag har och vilken jävla idiot jag är!!!!


-------------------
Update....:
AHMEN FYFAN! HAHA stryk de jag skrev nyss, jag är inte bara idiot, utan dubbel idiot.
Jag har en timme mer på mig än vad jag tänkte nyss. Nu går jag o tvättar håret...

Kommentarer
Postat av: elidA

asså josse jag saknar dig! Du är ju så sjukt roliiig!!!!!

2010-09-01 @ 04:07:30
URL: http://elidab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0