aa, fast näe

Asså det blev ju inga slingor idag! Fanns ingen tid, så jag bokade imorgon klockan 12 (dum som man är?!?!). Alltså måste jag iväg redan vid 11 nångång. Fyfan. 

Ikväll såg jag iallafall "The Last Song" med Salem.


Filmen var helt okej, men alltså.. Ni som har sagt "Jag gråter aaaaldrig till filmer, men när jag såg denhär bölade jag som en baby" - DUH-NUH! WRONG! De personer som sagt något liknande om denna film (och det är inte någon enstaka, de är ett flertal!!); Ni har inte sett Marley and me, Redemption, Leon the professional eller någonDisney-klassiker. Seriöst. Förlåt om jag är kritisk, men Miley är dålig skådespelerska!! De enda som gav mig lite fuktiga ögon var hennes bror! Så nuttigt :(
Dessutom (spoiler allert) fick Miley o hennes killes ler-krig mig att bli mer deprimerad än pappans död.

It needed to be said.
Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: elida

det är ju hennes bror som får en att gråta! blir bara sur på miley i filmen!!!

2010-08-20 @ 22:39:42
Postat av: josse

hahah, ja asså hon slutar aldrig puta med munnen ju!!!!!!! haha! ungen är så söt när han gråter o slår sönder glas, de va bara då jag fick lite tårar, men jag grät ingenting :P

2010-08-21 @ 00:00:52
URL: http://tjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0