avkoppling när den är som bäst

Idag slutade jag skolan 12 (däremot började jag kl 8, så jag är trött som ett svin). Nu är de dags för lite välförtjänd avkoppling och lunch! The Incredebles och lite typisk svensk husmanskost (köttbullar med pasta o masssssa ketchup!) (typ flashback från 8an/9an när jag åt det varje dag till middag. Jag tog slut på ett sånt där enormt mammas köttbullar-paket i veckan utan någon som hellst hjälp!!). FIIFAN va gott de ska bli..
Jag hann inte med frukost imorse, så jag är hungrig som en varrrrrrrrrg! Hehe!..



Aj lövv Dissni!

På tal om någonting förresten! Ketchup med mindre socker o salt är mycke äckligare än vanlig!! Fast ah, de är ju iaf bättre än den gången jag åt ketchup som va 6 månader gammal.... --> LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0