blää

Sover man för mycket blir hjärnan som tuggummi.
Sover man för lite får man ont i huvudet och vill spy.

Typ hela sommarlovet har jag sovit för mycket, typ 11-12 timmar varje dygn. Inatt sov jag 7. Även om jag är van vid 5-6 timmar under skolveckor så.. Fyfan va dåligt jag mår. Skitont i huvudet, jättehungrig me vill typ spy. Ska försöka få i mig lite toast och en alvedon, sen får vi se hur det blir.

Jag har typ inte mått såhär dåligt av sömnbrist på nästan ett år, när Colin åkte in på sjukhus så jag fick vara barnvakt åt Nicole, och jag skulle absolut vara vaken tills dom kom hem från sjukan (typ kl 4-5 på morgonen?), och jag skulle absolut till skolan dagen efter. Jag sov typ 2½ timmar.. Den dagen kom dessutom den första snön, vilket jag inte var berädd på i klädväg (och jag spenderade natten hos carro och anders, där jag inte hade några varma kläder) OCH det var en "Carl-dag" (min "favoritlärare" *host* hade alla mina lektioner den dagen). Fyfan vilken dag det var. Nämen nu ska jag lägga av o bitcha om sånnt tråkigt. Ska gå o fixa frukost. Ha de bättre än mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0