blixt o dunder!

Asså igår igår igår va trevligt o najs, fast lite väl blött mot slutet.
Okej. Jag drog hem till Sofia igår, oooh den va sååå länge sen jag träffade henne! Jättekul! Vi typ satt o snackade, sen åt vi middag hos henne, sen satt vi lite vid datorn, va lite med hennes lillebror (haha, skön kid), sen såg vi filmen "Girls just wanna have fun" med Sarah Jessica Parker. Den va fett mysig o underhållande!! Sen åt vi kräftor! Asså jag hade glömt hur värdelös jag va på att äta kräftor, så Sofias mamma fick hjälpa mig, haha! Medans vi satt där började det blixra helt galet också, så de va asmys :) När jag skulle hem följde Sofias pappa med mig till bussen i ösregnet, så jag skulle hitta rätt. Fett söt familj alltså!!! När jag kom fram till Märsta så gick inte min buss, och jag hade inget paraply (fast det gjorde mig inget, de va lite härligt, spec med tanke på blixtrarna! :D). Resultatet blev en skitblöt Josse.



Idag ska jag troligen vara med Carro! :D<3
Pussej :*

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahhaa normalfamilj jag har, 5 randoms

2010-08-09 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0