blodgrupper och ögonfärger

Igår på matten löste jag ett tal som hade med blodgrupper o göra, och inatt så drömde jag att jag hade en jätteovanlig blodgrupp, så jag fick massa betalt för att donera blod! När jag vaknade så började jag skrika på mamma att jag vill veta vilken blodgrupp jag hörde till (ju ovanligare desto bättre och coolare!!), men hon visste inte! Efter att ha nojat över det i typ en timme så kom jag på att de inte gör så jättemycket om jag har en vanlig eller ovanlig blodtyp, och vet ni varför?

För jag har världens ovanligaste ögonfärg.
Då mådde jag genast mycke bättre!



Enligt wikipedia är gröna ögon den ovanligaste ögonfärgen.
Bara 1-2% av jordens befolkning har det!

(Jag har inte redigerat färgen på ögonen, bara gjort allt runt om svart vitt på bild 2)
(Färgen ser väldigt olika ut i olika ljus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0