GAAAYLORD!

Idag köpte jag äntligen en välbehövd almanacka, en såndär som man gör egen framsida till. När jag kom hem så kände jag behovet av att fixa en framsida oxå...
Och då kröp mitt alterego Josefine Von Gaylord fram.



Shit asså, dehär är ju sjukt pinsamt och väldigt väldigt väldigt fantasilöst. Hjärtan, blommor och en regnbåge lixom?! Näe fyfan, måste ta mig tid att göra en ny framsida i helgen alltså. (Räven med en fet sticka i tassen är en gammal kreation som jag gjorde på någon lektion i mitten av nian. Den älskar jag, så den blir nog kvar på den nya framsidan. Den satt i skåpet i 9an och jag hade den i plånboken hela 1an!)

Over and out ♥

Kommentarer
Postat av: elida

AHAH asså fy vad jag skrattar haha

2010-08-28 @ 00:13:19
URL: http://elidab.blogg.se/
Postat av: NADJA

hahhahah

2010-09-09 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0