godmorgon världen

Igår va ju jag med Julius. Vi gick till ÖB i den stekheta värmen och jag höll på att dö. Men jag fick mina skolblock köpta iallafall! Sen drov vi till honom, såg på The Office lite. När de blev kväll såg vi på Inglorious Basterds, den va grym & grym! Jag gillare. Efter det såg vi på en film som heter Donnie Darko, som handlar om en psykad kille som ser en asäcklig kanin (bilden) som hette Frank o massa annat. Den va lite cool.


När filmen var slut så satte min överdrivet bildliga fantasi igång, och jag blev skiträdd för Frank, och lyckades skrämma upp Julle ganska ordentligt också, mohahaha! :D

Men nu ska jag typ gå och ta en lååång skön dusch och göra frukost!
Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0