jag-har-inget-liv-så-jag-fyller-i-en-lista!


Ett sånthär inlägg måste börjas med en egobild. Här är en gaylord-ego-pic-bild på mig från i våras.

Du heter:
Josefine
Smeknamn: Josse, Josie (typ bara Stefan som kallar mig Josie, man aah) (INTE Jossan)

Låt som när du är ledsen sörjer till: Yellow - Coldplay (Yellow-moment kallas det)

Beroende av: Internet, sorgligt nog, haha! (Och msn-smileysar) Hej datanörd.

Vad tror folk om dig? Kanske att jag är tystlåten? (när de lär känna mig blir de andra bullar)

Stämmer det? Näe! Eller jag är ganska blyg, men när jag kommer igång kan de bli galet.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, hands down ;)

Hur imponerar man på dig? Spänner musklerna ;) Nämen man ska väl va allmänt trevlig och possitiv!
Brukar du skratta för dig själv? Allderles för mycket, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ska sova nu, vi hörs imorn! Puss o gonatt :)<3"

Var bor du? Märsta ffs! xD

Trivs du där? Skulle trivas bättre på ett ställe med betydligt varmare klimat, men Märsta är okej :)

Hur svarar du i mobilen? "Hallå?", haha så ful egentligen :P

Vem ringde du senast? Najda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pandi frågade om jag ville se film med dom
Antal timmar sömn inatt: ca 7 :O bara för jag ville se Rachel Ray, fy va gay. (Haha rim!)

Sov du ensam: I sure hope so :O

Brukar du komma i tid: Ja! Jag gör ju de! Förutom till skolan.. då blir det ofta 2-3 minuter sent.

Hur känner du dig nu: Sommarlovet tar snart slut så.. Ledsen, förväntansfull och lite nervös.
Vanligaste färg på dina kläder: Jeansfärg? (Har typ alltid jeans + toppar där färgerna varierar?)

Vad tycker du om fötter: Jag ogillar fötter i allmänhet.

Vad saknar du: Bruna ben och pussar

Hade du en bra kväll igår: Jadå! Ganska seg, men lite härlig på sätt och vis.

Favorit dryck på morgonen: Vatten tror jag! Eller te :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Skolvardag = runt midnatt. Helg = 2-3. Sommarlov = Aldrig. Typ.

Är du blyg? I vissa situationer när jag är på ett visst humör
Sysslar du med någon idrott: Nej. Inte alls.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej de gör jag inte. Man kan bli förälskad, men inte kär.

Vad skulle du göra om du vore det motsatta könet för en dag: Ha sex! Haha!

Är du nöjd med ditt liv: Tvekis

Är du bortskämd: Ja, lite grand kanske..
Vad gör du i morgon: Jag är öppen för förslag än så länge ;)
Vad är det värsta du vet? Lögnare, tofflel-killar, respektlöshet osv.

Har du bra vänner och äkta vänskap? OM jag har <3

Vad är det finaste du fått? Festis (inte drickan, utan min kissekatt) <3
En speciell dag du minns: Produktionen i 9an! Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv!

Du samlar på: Jag vet inte? Ringar? :P

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om de är en liten grej så sitter jag o är sur för mig själv, men när jag var riktigt jävla skitarg (vilket bara har hänt en gång?) så ringde jag Salem o sa åt henne o träffa mig.
När grät du senast: I lördags när jag såg "Marley and me". Tårarna bara rann o rann.. :P

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett fint hus/lägenhet på franska rivieran och flytta dit.

Vill du gifta dig: Ja, om det känns rätt
Vill du ha barn: Javisst ;)

Är du musikalisk? Japp :D Fast jag kan inte sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jag tror inte de

Biter du på naglarna: Nope



Shit vilket intressant inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0