JAGTRORJAGBLIRGALEN..

... SPRITT SPRÅNGANDE GAAAAALEEEEN!

Jag tror jag har använt upp alla mina sovtimmar. Jag har helt enkelt sovit för mycket, varje natt (dag), hela sommarlovet. I ca en vecka har jag gått upp kl 09.23 varje morgon, men likförbannat sitter jag här varenda kväll (natt) och ser hur klockan närmar sig 3-4.... JAG FÖRSTÅÅÅR INTE?!
Jag orkar fan inte längre! Jag blir inte trött! Jag kan inte sova!

JAG VILL BLI TRÖTT.
JAG VILL TYCKA ATT DE SKA BLI SÅÅÅ SKÖNT ATT GÅ OCH LÄGGA SIG.


Mental brud ärlikamed FEL!


Trött, gäspande brud ärlikamed HELRÄTT! THIS IS THE WAY TO GO!!


NU BÖRJAR DET LIKNA NÅTT!!!!!


(PS. Lägg inte märke till att bilderna är fula är ni snälla. Det är principen.)
(Tackpåförhandmedvänligahälsningarjosefine)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0