kräftskiva 2


Så jävla fin paint-kreation!! Jag skulle ju vända på dygnet inatt inför skolan (fyfan va jag är ute i god tid!!), så jag har varit uppe i sisådär 2 timmar nu... Sov alltså inte speciellt länge. När man är trött och uttråkad så sitter man och fixar med saker som bilden ovan.

Till saken då.. Igår va jag på kräftskiva hos ma sistah och Pandi. De va ganska mycke folk där faktiskt.. Jag har iallafall aldrig ätit så många kräftor som igår. För de första va jag mätt innan vi ens började på kräftorna (vi åt grillat innan, + drack latte och åt massa godis osv), och för de andra så brukar jag inte ha tålamod att skala fler än 5-6 kräftor. Men igår åt jag 17st. Dom hårda skalen typ dödade min tumme! Men gott vare iallafall!
Jag tog massa bilder med Nicole också, som ni förmodligen får se när Barro skickar dom till mig (vilket inte kommer hända speciellt snart om jag känner henne rätt..)!!

W-E, nu ska jag äta frullish. Jag är döööhungrig! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0