mercyyyy!!

Imorn ska jag försöke leta reda på en bra frisör som kan slinga mitt hår hyffsat billigt. Lättare sagt än gjort. Jag har iallafall letat upp några stycken på nätet, så imorn ska jag ringa runt o fråga om priser osv. Jag är så jävla trött på mitt jävla tråkiga mörka fula hår. Jag blir irriterad för att jag är så seg! Jag har tyckt och tänkt såhär om mitt hår i typ ett halvår (?!), men aldrig tagit tag i det (eller ja, iofs kapade jag av det, vilket jag ångrar GROVT). Men asså nu jävlar vill jag förändras innan skolan börjar. Jag kommer tillbaka lika likblek som jag gjorde efter jullovet lixom, så då kan jag fan åtminstone förändra på barret!



Men iofs ska jag sola på lördag o kleta med massa b.u.s.. 
Ju större förändring desto bättre. Kanske borde slänga in en botoxbehandling när jag ändå håller på? Inte för att jag behöver det.. Men bara för att lixom.

Känns som att plånboken kommer skrika "NOOO JOSEFINE, I BEG YOU!!! HAVE MERCYYYYYYYYY!!!" när jag är klar med den. Iphone kanske också införskaffas imorgon.
Shit asså, är man rik så är man.. But not for long.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0