näst sista sommarlovshelgen!!!

Nu vare ett tag sen jag skrev! Jag får helt enkelt smälla ihop en inlägg om de senaste 3 dagarna!

I fredags var jag som sagt med tjejerna från klassen (Emelie, Nadja, Alexandra och Sofia)!! De va mys! Vi handlade massa mat och godis och läsk på ICA o sen drov vi till Sofia och slängde ihop en enanstående kycklingsallad. Vi satt i flera timmar ute på Sofias terass och snackade allmänt girl-talk ;)

Bild när vi gjorde sallad (Alex bakom kameran) (de ser ut som jag rullar en köttbulle?) (Sofia va inte arg)

Igår (lördag) spenderade jag kvällen med Salemo! Vi såg på filmen "Marley and me", oh jag har banne mig aldrig gråtit så mycket för en film förut (och då är jag ändå den överkänsliga som gråter åt alla filmer som jag ens skymtar en aning av en sorgsen scen i)...! Efter det snackade vi om nästa sommar och gjorde massa planer och uträkningar och så vidare! Skojsssss!

Skitmysig film!!


Idag (söndag) drog jag tillbaka till Salem så fort jag vaknade. Vi lagade american pancakes, och sen glodde vi på TV (mestadels "Paris Hilton, my new BFF", haha!) i "ett antal" timmar. Vi båda va skitsega och jättetrötta, haha! Senare drog jag till Carro och Anders och såg på film med Anders, George och Nisse. Vi såg "The green zone" med Matt Damon. Det var en chill actionrulle, typ baserad på USA vs. Irak kriget. Det bästa med den va att dom sattsade på storyn utan att försöka klämma in en lovestory i det hela! Jag älskar lovestorys, men denhär filmen va redan tillräkligt komplicerad! ;)


Bilden visar vad filmen handlade om i stora drag. Fast näe. Fast typ.

Nu ska jag sova :D Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0