redigeringsskills

Nu när jag har blogg så tänker jag ju bli den nya Kissie dåra. Fast näe. Men jag tänkte visa nåra bilder som jag redigerade för ett tag sen, mahah! Jag tycker iallafall att de är ganska bra gjort (men den tjocka blev aningen blurrig), och om jag kan göra det så kan alla, tro mig. Här kommer dem iallafall ;)

Skinny bitch (redigerad "kissie-style" = smalare josse):


Orginalbild:


Fatass (redigerad till betydligt tjockare josse):

Jag använde mig av hemsidan Picnik (effekten "Gooify"), de är gratis o man behöver inte registrera sig eller nått! :) Man kan fixa massa saker där, inte bara så som jag har gjort :P

Hahah, så aa, de va det jag tänkte visa. Nu ska jag till ÖB med Jullieboy!
Ha´re! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0