ring-fetish


Jag har runt 18347291st ringar, men dessa är typ mina ultimata favoriter!!!

Från vänster:
Uggleringen - Omg typ så jävla cool! Älskar!!! Köpte den i London på någon random skoaffär!
Bautamegastoraringen - Oxå köpt i London på New Look. SÅ JÄVLA BAFFIG!
Gamla favoriten - Den här köpte jag på Gina för något år sen, i startepoken av min ring-fetish!
Nya favoriten - Min nyaste ring! Köpte den på Glitter för en vecka sen eller så. Älskar den!!
Vintage - Den fiiinfina rosen fick jag av Carro, som hon köpte för x antal år sen. Litelite för liten, men de skiter jag i, jag trycker på den ändå. Super fin! + den är i silver så man kan tvätta händerna med den på (y)!!
Diamantdroppe-ringen (?) - Oxå från London, New Look. Grymt. Gallar't! Fast jag skulle tagit mig tid att leta fram en mindre storlek. Den är nämligen i största laget..

Ah asså, jag älskar det.
Pusshej pårej ;)

Kommentarer
Postat av: elida

OOOOHMG!!! OMG OMG OMG! du har de SNYGGASTE!



haha...fetish låter så nasty haha

2010-08-25 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0