sexual-release-expression-guy

Typ cha!
Idag har jag varit med en viss Salamikorv (även kallad Salem). Vi drog in till stan, jag köpte ett rutigt matte-block till skolan för en tia, sen drog vi till Rådis och tåg en lååång chiiiill fika på Espresso House! It was yummeeey and myseeey! Sen drog vi hem till mig, lyssnade på musik och pratade och spelade även lite kort mot slutet. Hon drog hem för en liten stund sen, så nu är jag alone och uttråkad.

AAAAAAAASINTRESSANT inlägg, men vem fan bryr sig?
Kan piffa upp de lite med en skitsnygg bild.

This is a lego gubbe som ska ta självmord.

Btw så va de en snubbe på tåget (som jag kallade för sexual-release-expression-guy, av uppenbara skäl) som satt och ASGARVADE åt mig och Salemo när vi satt och snackade högljut om allmänt skitkonstiga saker. Funneeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0