square

Okej, dagen va chilligare än förväntat. De värsta va att gå upp, men annars så har de varit en helt okej dag! Först hade vi 2 st Carl-lektioner (hade btw kultur- och idéhistoria med typ halva naturklassen = kul!), sen svenska och efter det lunch. Jag bestämde mig för att inte äta, så jag drog till ICA men Julius istället. Han bjöd mig på en square (världens godaste ever, jag överdriver inte, som jag åt i London hela tiden!!) och sen drog jag tillbaka o va med Nadja och Jenny. Vi gick runt i Sollentuna C och letade efter leggins och body butter till Nadja! Sen hade vi ännu en Carl-lektion (omg, tre på en och samma dag, helflippat), och sen slutade vi (hade ju ingen franska idag!)!


Min lunch!! ♥♥♥♥♥ (tänke att jag kan ju lika gärna visa den så ni slipper ett tråkigt bildlöst inlägg!) ;)

För er som inte har läst min förra blogg så är Carl min historie- och samhällslärare (och han har mig även i kultur- och idéhistoria numera), och han har minst sagt inte varit en favorit hos mig. Nu känns det mycket bättre faktiskt!! Har honom mest i halvklass (då vi bara är 11 pers) nu, eftersom klassen har delats upp i sam sam och sam ekonomi! Jag är mycke bättre i en mindre klass, haha! Men ja, de är najs iallafall, och jag har ingenting emot honom nu längre! :D

Ahmen de va väl allt! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0