systern min

Caroline är inte som alla andra.

Carro - Det finns olika slags bäbisbajs. De finns löst bäbis-som-ammar-bajs och bäbis-som-har-börjat-äta-mat-bajs som är korvar. Korvarna är mycke äckligare än lösbajset!

Detta (med mera) sa hon medans jag åt.

Några minuter senare:
Carro - *ropar från ett annat rum* Fy vad de stinker här!!
Josse - Varför?
Carro - Jag fes.

Mysig syrra jag har. Men de gör inget, hon är bäst ändå ;)


Syrran och jag med mustage altenativt luva (Jag saknar mitt hår!!!) (Jag ser skit glad ut) (y)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag är jätte glad att du gillar videon!! önskar ba man kunde sprida vidare den =)

2010-08-17 @ 17:24:29
URL: http://laurau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0