tattoo

En sak som jag stör mig på är folk som tatuerar in saker som inte har någon betydelse, mening eller tanke bakom sig. Speciellt när tatueringarna är fula. Tillexempel, feta blomsterkvistar på mage, rygg och armar. Eller ben för den delen.

Bild exempel:




DETÄRINTEFINT!

Eller det är mig åsikt iallafall. Det finns många tabu'n när det gäller tatueringar (namn [ens barns namn kan vara ett undantag], tattoos i ansiktet, trampstamp, och obetydliga saker (typ blommor eller fjärilar) som man bara har för man tycker det är "fint" just i stunden. Då ångrar man sig). Men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka de är snyggt att tatuera in värsta feta grenen på armen eller längst magen osv. Näe.
Asså bild nummer tre är nästan äckligt ful tycker jag. Uääähk.

Fast tatueringar kan ju vara jävligt snyggt oxå! Jag överväger..... hmmm.. heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0