whats in your head, in your head - zombie, zomie, zombie-e-e ♫

Jag har beslutsångest!!!! Jag behöver och vill ha (!!) en ny mobil.
Jag har två att välja på, och båda har sina för- och nackdelar.

Apple Iphone (3gs) - Bästa mobilen på marknaden. Typ handsdown. Man kan ha spotify, men den har inget tangentbord, finns bara i svart (hos comviq) o kostar ca 5000:-

Sony Ericsson Vivaz pro - Den är snygg (och vit)! Den har tangentbord o bättre kamera än iphone! Den är en symbian mobil (=nackdel..), men spotify funkar på den! Alla Sony Ericsson mobiler går sönder efter
1-1½ år. Fact. Kostar bara ca 3200:-





Ju mindre pengar den kostar, desto mer har jag sparat till min tågluff nästa sommar (o tvärt om).
Dilemma, dilemma :/

Kommentarer
Postat av: elida

VIVAZPRO!!!!!

fast vad är en symbianmobil?:P

2010-08-05 @ 23:32:44
URL: http://elidab.blogg.se/
Postat av: Syrran

Exakt en S E går sönder.. så i slutändan förlorar du på att köpa den! Iphone håller måttet.. fråga vem du vill som har den så kommer du få svaret! ;-)

Anton har haft sin i två år å aldrig haft några problem alls tex! ;)

2010-08-07 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0