WHO'S AWESOME?!

Jag är typ sjuktotroligtmegabautastolt!!! Jag har fixat en header!!!!! Min första ever, o då har jag ändå haft typ 4 andra bloggar tidigare... (Den senaste som jag hade gemensamt med Elida fixade hon designen på, med de andra har helt enkelt fått vara skitfula). Asså jag är typ DÖÖÖÖSTOLT! Och denhär headern är inte ens jättesnygg och den är till största del gjord i paint.. hehe :$ Nu när jag har listat ut hur fan de går till när man fixar det så kommer jag säkert trixa ihop en ny om jag har tråkigt någon dag framöver :)

Imorn ska jag iallafall någonstans med Evelina. Föööörmodligen till huvudstaden! Jag har iallafall ställt klockan på 09.23, (då hinner jag kolla på Rachel Ray som börjar 09.25! [Jag älskar det i hemlighet]) så jag kanske bör gå till sängs snart!

Godnatt gullegrisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0