yesterdaaay


Igår fick jag min första läxa i 2an. Matte B! Jag gjorde läxan direkt när jag kom hem (gu' så duktig man är!) ;) De var inte speciellt svårt, så om hela B kursen är såhär lätt så klarar jag MVG galant (förutom att jag vet att de kommer bli så jävla mycke svårare.. Men jag ska ha MVG ändå!!!!!)


Jag och Salem drog till Kista C för lite shopping! På vägen dit så vare väääärldens regnbåge mellan Märsta och Rosers! HELT OTROLIG! Min kamera är värdelös, och fångade upp kanske en femtedel av hur coolt de va. Jag råkade skrika på tåget.. Hehe, löjlig man är. Jag va som killen i denhär ---> videon!

Kommentarer
Postat av: elida

Du kmr LÄTT få MVG i matteB! :D

Haha, asså bästa killen. Made my day! haha

2010-08-25 @ 09:05:58
URL: http://elidab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0