aaaahhhh!!!!!!

Google är min fiende. Jag kan inte låta bli att googla på coola saker, och ofta kommer jag in på bilder som visar halt otroliga paradisstränder etc. Det är inte bra för mig. 

Men aja, snart är det fan min tur! Efter gymnasiet. Sabbatsår. Australien (?).
Det kommer att hända, var så säkra på det!


Surfers paradise. Asså kan ni förstå?! Man ba ligger på stranden o chillar, sen när man tröttnar på det så vänder man på sig, går två steg, o så är man inne i standen. Typ.

Mina planer är:
1. Tågluff i Europa detta sommarlov (de är redan spikat. 100% säkert på att det händer), med Jenny och Nadja.
2. Resa till Indien nästa jullov (det är väldigt osäkert. Beror på min ekonomiska situation, men nu har jag ju fått jobb, så de ser ju lite lovande ut!!) :D, Det blir nog ensam, om ingen har lust att hänga med! :)
3. Hösten efter studenten drar jag till Australien (förmodligen, men det kan också bli ställen som Bahamas, Hawaii, Seychellerna, södra Frankrike, eller något annat paradisställe), för att jobba Au-pair i ca 1 år. Dit åker jag ensam :P

Efter det pluggar jag vidare. Helst i typ Frankrike, England eller USA?

Nu är jag jävligt sugen på skagenröra av någon anledning? Ska gå och rota i kylskåpet.
Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0