dag 1 - presentera mig själv

Att presentera sig själv är sjuuuukt mycket svårare än det låter. Men okej. 
Vi börjar med en bild då. 


Sho, där har ni mig gånger 3.

Jag heter Josefine och är 17 år. Jag är en ganska normal, men ändå jävligt onormal tjej. Jag bor i lilla skit-Märsta, och går i andra året på gymnasiet i Sollentuna på en sam-sam linje. Jag gillar faktiskt skolan, för jag älskar att lära mig nya saker. Vet faktiskt inte hur jag ska klara mig i framtiden ifall jag skulle hamna på ett jobb där jag vet precis vad jag håller på med hela tiden. Usch. Har ingen aning om vad jag vill bli när jag är stor däremot, men jag är ganska inne på att jobba med utlandspolitik, internationella relationer och/eller männskliga rättigheter inom någon organisation (ex. FN eller EU) just nu. Jag vill förändra världen. 

På fritiden gillar jag att vara så mycket som möjligt med vänner eller spela gitarr & piano. Men jag är tvungen att klämma in massa plugg också. Man vill ju ligga på topp. Jag har dessutom nyligen fått jobb på McD i Rotebro, men har inte börjat jobba riktigt än. 

Mitt mål i livet är att se allt och göra allt. Jag är inte rädd för att drömma riktigt jävla stort. Det finns så jävla mycket som jag vill och ska göra innan jag dör. Min värsta mardröm är att inte ha några häftiga upplevelser och historier att berätta för mina barn och barnbarn. Redan i sommar ska jag uppfylla en dröm, vilket är att tågluffa runt i Europa! Har jag råd så drar jag till Indien nästa jullov sen också. Hoppas!!! I framtiden kommer jag att bosätta mig i södra Frankrike förhoppningsvis. Ut ur Sverige ska jag iaf!!

I allmänhet så är jag en tjej med väldigt stora drömmar och ambitioner som alltid är glad & positiv!

Hoppas ni tycker att ni känner mig lite bättre nu. Pussar :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Josefine :)

2010-12-12 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0