dag 6 - min dag

Åååååh, så passande att jag ska berätta om min dag just idag!
Det har nämligen varit typ den ultimata dagen?!

Varje fredag börjar jag kl. 11, och brukar gå upp 08.14, MEN idag va det annorlunda. Jag skulle ha matteprov idag, och min bok låg orörd i mitt skåp i skolan. Därför gick jag upp klockan 06.09, tvättade håret och begav mig mot skolan med tio i 8 tåget. Jag kom fram till skolan strax efter 8, hämtade min mattebok och åkte till helenelund. Jag gick till caféet Upper East, där Evelina praktiserade, och fick gratis frukost. SÅ JÄVLA RÄTT! Först drack jag en kopp te och åt en enorm kokostopp, sen fick jag en latte också, och strax innan jag skulle gå fick jag även en fet flaska med hallon-iste. Jag kom ju dit typ halv 9, så jag satt där i ungefär 2 timmar och bara fikade, pluggade lite geometri, snackade med Evelina och lyssnade på musik. SÅÅÅÅÅ härlig morgon! Bästa ever typ!


En del av min frukost. Där va te´t uppdrucket o jag hade inte iste än. Men ni fattar :D
Och sockret i bakgrunden? Den va nästan full innan jag la beslag på den. Skämmigt :$

När skolan började så hade vi först ett engelskaprov. Det var väldigt enkelt, man skulle bara sammanfatta en bok som vi läst. Det enda svåra var att inte skriva över 400 ord. Efter hade vi lunch, men jag kunde inte äta eftersom jag fortfarande var mätt efter den enorma frukosten! Och sen hade vi matteprovet. Det var bara ett G-prov, så det var väldigt enkelt och jag klarade alla rätt. Sen hade vi kultur- och idéhistoria, då vi bara såg på en dokumentär om Isaac Newton. Sen tog jag tåget hem, och hann med bussen trotts att tåget var några minuter sent. Like! Och nu har jag precis kommit hem!

Ska börja laga lite mat snart, och spela lite gitarr, sen drar jag till Jullieboy och ser på nya The Office-avsnitt och chillar! Så himla härlig dag!!

Pussies :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0