HELVETEEEEEEEE

Jag får panik. För typ en vecka sen fick jag ett sms av mitt nya jobb, att jag skulle komma på introduktionskurs "lördagen den 19/12". Och vet ni vad? Idag är det lördag den 18/12, och imorgon är det söndag den 19/12. Lördagen den 19/12 existerar inte. Jag tänkte inte ens på detta, och ställde in mig helt på den 19/12. Alltså imorgon. Och nyss blev jag väckt av ett samtal från McD (dock svarade jag inte eftersom jag sov), men när jag kollade på smset igen. "Lördag den 19/12". Helvete, dom måste ha menat lördagen den 18/12. Så nu har jag missat mitt första arbetstillfälle. Fyfan va dåligt det känns. Kommer jag få sparken nu? Måste ringa dom snart och förklara.
Fan va pinsamt och allmänt obra. Helvete.

-------------------------------------------------------------------------
TILLÄGG:
Det löste sig. Jag ringde och fick ny tid på onsdag :D
Riktigt pinsamt dock.. Alla andra hade kommit dit idag också. Asså va?! Men aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0