julavslutning!

IDAG HADE VI JULAVSLUTNING!!
Så jävla härligt! Först på morgonen var jag på McDonalds och fick min introduktion, så nu är jag lite utbildad inom McDonalds. Lite. Fick dessutom mina arbetskläder och lite jobbtider! Fasen va KUL!!

Efter Donken drog jag till skolan. Vi hade någon liten tävling, och sen åt vi julbord! Så jävla gott!!! Efter det satt vi och snackade ett tag, och gick sedan ner till NTI där Julius o hans vänner uppträdde med en Lady GaGa-medley och Mr. Brightside. De va najssssss! Sen kramades jag lite med mina klasskompisar och sa farväl och god jul.
En allmänt skitbra dag har det varit!

Och om kanske... 2 timmar ska jag äta sushimiddag med pappa, farmor och Tompa. Tomas och jag ska byta lite julklappar, eftersom vi inte kommer ses på julafton :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0