vissa är mysiga och roliga, andra har ingen värdighet och inget samvete

Min dag har varit hemsk och rolig och mysig, så jag måste skriva om den! :D

Min morgon började skitdåligt. Jag gick ut till bussen 7.15, och stog där och frös tills klockan blev 7.42 tills jag kom på att bussen inte kommer att komma. Så jag började gå. Varje steg kändes som om hela kroppen sprack i tusentals bitar, asså här snackar vi smärta utan dess like! (På tåget när jag tinade lite märkte jag att jag hade en tår på kinden, som jag inte märkt av på ett bra tag tack vare att jag inte hade någon känsel?) Efter tio minuter i det varma tåget började jag frysa. Jag hade inte frusit sens jag kom på tåget, bara varit i smärtaaaa. När jag väl började frysa så slutade jag inte på ca 2 timmar, och satt och cp-skakade hela franskalektionen och håltimmen efter.

Jenny gjorde mig iallafall på bättre humör! Vi bestämde oss för att snacka hela dagen med dialekt. Jenny hade finsk-svenska och jag hade amerikansk-svenska. Hahahah, vi lät helt cp halva dagen! ROLIGASTE EVER var när Jenny skulle säga "Coke" (alltså cola) med brittisk accent, och det lät som hon sa "kuk". Asså min reaktion. Hahahahah, döör.

Så fick jag även reda på en grej av Nadja och Jenny efter gympan. Galet säger jag bara, hade jag vetat detta tidigare hade jag sluppit massa skit, men bättre sent än aldrig! Det är en väldigt dåligt grej egentligen. Väldigt, väldigt dåligt. Men av någon skum anledning blev jag glad..! Typ fett lättad på något vis.

När jag varit hemma och chillat ett tag så ringde Salem och frågade om hon kunde komma över, och sa att hon var lite ledsen och nere. När hon plingar på runt 6-tiden smäller jag upp dörren och erbjuder Salems favoritgrej nummer ett, nämligen MAT. Så vi käkade och såg på "Despicable Me" (GRYYYYM FILM!! hahaha), och snackade en del.

Nu sitter jag och chillar och ska försöka göra lite svenskaläxa. Ska nog gå bra.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0