wünderbaum dag!

Luciiiiiia är hääääääär, and i am LOVING it! Idag har jag endast haft två små lektioner! På historialektionen fikade vi först och så höll jag i en muntlig presentation om rymdkapplöpningen under kalla kriget!



Sedan hade vi matte, men de va chill! Owe va så söt o hade en stjärngossemössa! Jag och Nadja tog till och med kort med honom, haha!



Efter matten gick vi och åt lunch. Det var grööööt!! :D:D Då kom kanske 10 av lärarna i skolan helt utklädda och sjöng lucialåtar.
Vi har verkligen världens bästa lärare. Så mysiga och roliga och förstående och bäst! <3


(Bilden är inte från matsalen, utan när dom lussade för en annan klass)

Trotts att detta har varit en sån sjukt bra dag i allmänhet så finns det en grej som drar ner snittet lite: Det är en lärare som fick sparken från NTI (som delar lokaler med oss) eftersom han var väldigt aggressiv, och tydligen fick han psykbryt över det, och har hotat rektorn på NTI, samt rektorns familj. Därför har vi vakter utanför skolan nu, och flera har sett läraren gå runt i centrum (som ligger 100m från skolan) och parkeringarna precis utanför skolan. Det är lite creepy, men de är nog ingen fara! Vi har ju vakter och så, ifall han skulle få för sig något :)

Så, det var min dag. Nu blir de plugg tills jag smäller av! :)
Pussie :*

OHOH, PS!!! Idag såg jag när NV sågade upp en fårskalle. NASTY.

Kommentarer
Postat av: elida

haha ååh saknar skolan!!!

vet jag vem den där läraren är som fick sparken?? :O Läskigt!

2010-12-13 @ 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0