FÖDELSEDAAAG!

Imorn fyller jag 17 bast. Ska bli riktigt gött med cheesecake (Jag har typ tröttnat på vanlig tårta? För många nära och kära som fyller år strax innan mig!!!). Förra året vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum med en stor tårtbit i handen, sjungandes på blinka lilla stjärna (Jag ville vara lite orginell, så jag tvingade henne att sjunga den istället för den gamla vanliga födelsedags-sången, haha!). Imorn får vi väl se hur det går till, men mina förhoppningar är att hon bara låter mig sova tills jag vaknar, hehe.

Såhär lyder födelsedagsplanen;
Imorgon - Fika, inklusive mottagandet av presenter, med mamma-familj + farmor, sen hänga med Barronen och Pandi (caroline och anders) på kvällen!
Onsdag - Möjligen åka till Solna C på dagen för att köpa mina drömskor och middag med pappa-familj, inklusive mottagandet av meeeer presenter.
Torsdag - Förhoppningsvis sushibuffé med babygurl ♥, inköp av drömskor (om detta inte sker på onsdag) och träffa/fira med? vänner :)

Någon gång under dessa dagar ska jag även beställa hem en ny mobil.

SKITBRA.
CHEESECAKE.
PUSSHEJ. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0