//

Jag har helt och hållet missat att uppdatera under helgen, men vad spelar det för roll? Ingen läser min blogg ännu :) ! Midsommar var härligt, och spenderades med Carro och hennes ungar Nicole och Colin i Sigtuna. Sen åkte vi hem och åt grillat och såg "Alvin och gänget 2". Självklart kopplade jag på "bäbis-rösten" och började  skrika åt hur otroooooooooligt söta de små ekorrarna var! :$

I söndags stekte jag på en äng några timmar, och fick (kors i taket?) lite färg!

Idag har jag jobbat. Nu sitter jag hemma och vill inget hellre än att dra ut på en uppfriskande joggingrunda, men jag har ingen som ställer upp som sällskap, så jag skiter i det.


random klotter typ

gnattgnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0