har på mig mitt happiface (+ fula kläder?)

Nuuuuuu känner jag mig duktig! Idag gjorde matteprovet som jag skjutit upp ett tag nu. Det blev bara VG på det, men fan jag har ju fått MVG på alla andra matte b prov! Dessutom satsade jag bara på VG, eftersom jag ärligt talat hatade det kapitlet :P

Dessutom blev jag precis klar med en religionsanalys om nordisk mytologi. Uppgiften var faktiskt ganska kul och tog inte alls långt tid att göra. Den blev skitbra iallafall, och kan känner att jag har ett MVG till på g! Dessutom blev KuHi-provet som jag trodde var på torsdag på fredag! Tjiiio, en dag extra, de gör fan mycket! Och imorn är det DHW och Cougar town, så då träffar jag Bupp!! Ah och allmänt känns livet väldigt bra just nu!


Nöjd o gla' kexchokla' !! Gammal bild på mig när jag och Salem tog på oss mammas äldsta och fulaste kläder. Fatta att hon haft detta på sig?! UTOMHUS?! HAHA!

Pusspårumpen :*

Kommentarer
Postat av: Syter

vad du än har på dej så är du söt å jag är så stolt över dej som är så grym på plugg.. ojoj vad ska det bli av dej månne!! :P

2010-11-15 @ 22:05:12
Postat av: Syster

vad du än har på dej så är du söt å jag är så stolt över dej som är så grym på plugg.. ojoj vad ska det bli av dej månne!! :P

2010-11-15 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0