hej?

Idag har jag haft nationellt prov i engelska b, den skriftliga delen. Jag tror det gick bra faktiskt! Efter det hade vi en megaenormbautaskit lång håltimme och sen drog jag och 7 andra till stan för ett studiebesök på något krigsmuseum (?) det guiden snackade om bland annat kalla kriget och atombombningen av Hiroshima. Efter drog jag hemåt och tänkte "Guuuuu va skönt det ska bli att komma hem och ta lite nässpray och äta mat!!", och när jag äntligen står vid dörren och ska ta upp nycklarna, tror ni inte som var borta då?! Jag har nog bara glömt dom i skolan så förhoppningsvis får jag tillbaka dom imorn! Jag fick iallafall gå raka vägen till Carrobarro där jag blev serverad mat, lyssna på när Nicole sjöng så fint så fint och fick mig en dos av baby. Fick även ta hennes nyckel hit så jag kunde dra hem. Schyssta bananer!

Nu sitter jag här helt utmattad efter igår och idag (faaasen vilka dagar!), och ska plugga. Som vanligt. Varför kunde inte jag bara vara en sån person som kan allt om allt helt automatiskt?! Själv får man slita arslet av sig för att få bra betyg!

Aja, intressant liv jag har. Varför bloggar jag ens? Varför läser du ens?
Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0