jag vill vara min egen mamma..

... bara för att jag är en sån jävla grym dotter. Helt otroligt.
Idag kom jag hem, trött och bedrövlig, från skolan så upptäckte jag att mamma låg i sängen och snuvade. Direkt gick jag in till henne, tyckte synd om henne en liten stund och erbjöd mig att göra te. Så gjorde jag det. Sen tyckte jag att det såg tråkigt ut att läsa reklamblad (who does that?!) så jag letade upp en bok till henne (jag har fått MASSA Kitty-böcker av henne som hon ÄLSKADE när hon va liten, och så hittade jag en nyare Kitty som jag köpt själv senare, så hon hade inte läst den. Så nu gör hon de!! :D) Efter det gick jag till affären och köpte ingredienser till kycklingsoppa som jag tänkte göra till middag åt oss.

Vem vill köpa mig som dotter? Någon?
(Är i stort behov av cashmoney)

Kommentarer
Postat av: Barro

Åh va du e go mot mamsen det förtjänar hon idag! Puss

2010-11-18 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0