mysigt vinterväder

Finns det något mysigare än att sitta inne och dricka varmchoklad medans snön faller utanför fönstret? Skulle inte tro de va. Sånahär dagar uppskattar jag Sverige lite.


Bilden är bara för att jag älskar nicole så himla mycke! <3

Ikväll ska jag förmodligen till Salami och se på DHW och CT. Love it.
Jag kunde inte sluta skratta idag på lunchen förresten. Började tänka på låg/mellanstadiet då Salems mat ALLTID hamnade i hennes knä. Och inte lite spill hit och dit, utan flera gånger i veckan välte hon ner hela tallriken i knät när hon skulle sätta sig vid matbordet. Och jag överdriver inte, haha! Babybästow är galen! <3
Kunde inte låta bli att skriva ett sms till henne för att påminna henne om det. Heheh (6)

Förresten så är dagens knark MSTRKRFT – Heartbreaker - Feat. John Legend (<-- klick)! Förälskade mig i den igår. Jag va tvungen att lyssna på den flera gånger innan jag kunde uppskatta den, men nu är den jättebra!! Lärde mig den på piano igår också! Inte världens svåraste, men den är bra och rolig att spela :D

Nu ska jag väl... *host* plugga *host*.. Hm, vi får se. Puss iallafall :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0