"nämen?! är DU här?!"

Imorse när jag va helt nyvaken skrev Nadja till mig på msn och undrade ifall jag ville hänga med till biblan och plugga. En halvtimme senare begav jag mig mot stationen (effektivitet?!), och mötte sen Jenny och Nadja på biblioteket i Sollentuna. Där satt vi ett tag och höll på med lite skolarbete, och sen drog vi in till stan. Vi stötte på Nadjas haff en snabbis på TC, och sen drog vi till Waynes. Nadja skulle träffa en kompis o fika med honom, men hon ville inte vara ensam med honom, så vi "råkade stöta på varandra" när hon kom tillbaka med honom på Waynes. Hahahaha de va sååå kul!
Måste ju sett jävligt löjligt ut för de som satt där innan hon gick iväg för att möta honom?

Nadja - NÄMEN HEEEEEEEJ är NIIII HÄÄÄR?! :O
Jag & Jenny - Yeah, heeej, kom o sitt med oss!
Nadja - Men shit, vad gör ni hääääär? Ändå från GNEEESTA?!

HAHAHA, Gnesta?! Ah och så utbrast hon "Tanterna är inte här längre!!" till oss.
Jenny ba "........Aha, va du här innan eller?" F.A.I.L.
Men jag tror han gick på det iallafall! Haha!


Nadja bad mig ta en bild på henne och hennes friend (Mitchel hette han tror jag?)

Kom hem för ett tag sen och har nyss ätit varma mackor. Det var min dag.
Btw, TAGGA TILLS PÅ LÖRDAG!!! :D

Kommentarer
Postat av: Elida

Haaaaaaah miss you guys

2010-11-04 @ 00:39:57
Postat av: sofia

helvete vilken haff, grabben e ju störtsnygg

2010-11-04 @ 00:56:04
URL: http://sofiamichigan.devote.se
Postat av: nADJ

2010-11-04 @ 13:14:34
Postat av: NADJA

Oj, råkade skicka förra kommentaren :P

hahahha assååå jag vet inte varför jag råkade säga om tanterna o gnesta.. xD var lite nervös tror jag men han gick på det iaf ;) haha!

TAGGA LÖRDAG ! :D GAH

2010-11-04 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0