partaj

Igår var jag, Nadja och Jenny som sagt på en liten fest, men innan hade vi tjejmiddag då vi åt tacos (och pannacotta till efterrätt!!!) och fixade oss inför kvällens aktiviteter! Sen drog vi till Nadja för att hämta lite saker som hon glömt, och sen begav vi oss till Norrviken till festen hos Nadjas vän Allis. Själva festen var egentligen inte så jätterolig... men Nadja och Jenny gjorde min kväll så jag hade gaaalet kul ändå!! Jag kände typ iiiingen som va där (förutom Jenny, Nadja och Jacke, + Guan som va där en liten stund)


Jenny va vampyr och Nadja va häxa! (..och jag va djävul) :P


Jag och Jenny i köket och Nadja på dansgolvet!
Vi va ganska ensamma om att dansa för det mesta, haha! Men ääh, vad gör de? xD

Ahja, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0