projektarbete

Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ taggad på projektarbetet i 3an!!! Jag har en idé, och det kommer bli det bästa projektarbetet som någonsin har gjorts. Ever. Däremot kommer det krävas vääääldigt mycket från mig. Fysisk och psykisk styrka, och låååånga förberedelser. Men när jag har klarat det... omg. Jag kommer berätta om det för varje person jag träffar, och skryta utav bara fan! Hehe.

Jag tänker inte skriva vad det är jag ska göra, men jag kan säga detta:

1. Jag kommer behöva ta tag i mitt liv och skaffa gymkort.
2. Det kommer ta jättelångt tid för mig att förbereda mig för själva "grejen"
3. Själva "grejen" är inte i Sverige
4. Jag måste skaffa jobb så jag har råd (men jag kan nog få lite sponsrat också)
5. Det är ganska galet, men det kommer bli GRYMT.


Bild som inte hör till saken. Jag på ett tak i Tullinge i våras! ;)

Kommentarer
Postat av: Nenne

Då kanske du kan skicka en kopia på projektarbetet, så jag får se hur du utvecklats på den långa tiden sen jag hade dig:-D Du var ju bra redan då, så nu måste du vara fantastiskt duktig :-D

2010-11-07 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0