SATS? nääääääe...

Idag var tanken att jag, Jenny och Nadja skulle provträna på SATS efter skolan. Tydligen kostar det 200:- för en enda träning, så vi bah "nuh-uhhh!!" och drog. Istället gick vi till ICA där jag köpte en fet marabou (great utbyte mot träningen, huh?) och sen åkte vi hem till Nadja. Tanken var då att vi skulle till ett annant gym i hennes område. Men icke. Vi fastnade i hennes säng, där vi låg och snackade girltalk. Det var ett bra tag sen senast jag hade en sån ärlig diskussion faktiskt, hehe. De va förjädrans najs iallafall (y).


Söta tjejer, heheh! Uppskattar verkligen att ni umgås med ett sånt psyk som jag :)<3

Puss och godnatt :*

Kommentarer
Postat av: NADJA

:D <3 yäy

2010-11-22 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0