shobreee

Skickade precis in samhällsuppsatsen som skulle in för två veckor sen. Känns lagom kul att skicka in den så försenad, och lika kul att behöva jobba med den på en fredag. Nu har jag iallafall ingen sådär jättetung uppgift, men ändå är jag sjukt stressad? Kanske har vant mig vid stressen? Dessutom jag har fetaste ångesten för att jag inte pluggar, men grejen är att jag inte har något att plugga just nu? Galet. Ska nog ta en låååång sjönhetssömn nu, behövs nu när jag ser så förjävlig ut. Hehehe, skämt åsido.
Men ah, jag har sovit kanske 4-5 timmar per natt hela veckan?

Imorn ska jag till stan och shoppa (hör&häpna, det händer fan inte ofta nu för tiden..). Jacka och skor står högt på listan, och även en farsdagspresent! Ska eventuellt köpa biobiljetter också, om Fredde kan hålla med mig om att 21-bio är mycket roligare än
18-bio nångång!! Ju senare desto bättre! :D  Ahja, ska zzZzzZzZleepa nu. Pussey <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej på dig! Händer imorgon? :P

2010-11-13 @ 20:38:32
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0