lifeatmetg <3

Läste lite gammalt från min tidigare blogg (som jag hade tillsammans med Elida). I något inlägg försökte jag vara lite rolig o skrev "Ikväll ska jag äta nyrakade brownies och baka benen" HAHAHA, jag fick mig själv att skratta iallafall xD
Men ah, åååh asså, lifeatmetg-tiderna va bäst. Saknar det! <3


Saknar till och med håret från den tiden. SER NI hur långt det var eller?! Dedär va väl strax innan jag bestämde mig för att kapa av hela skiten. Shit vad jag ångrar det. Fast jag förstår ändå varför jag gjorde det. Hände saker som gjorde att jag behövde en fet förändring. (Lekte hippie på bilden, javet - inte vacket men what ever?)

Men ärligt, så mycket har förändrats sens dess! Två av de viktigaste personerna under lifeatmetg-tiden är nowhere to be found nu. Av två helt olika anledningar.

Man aja, nyss så såg jag filmen Karate Kid. WOW! Så himla bra! Jag skrattade, jag grät, och när filmen tog slut mådde jag braaaaaaa! Älskar såna filmer! Nu vill jag sätta mig på första bästa plan till Kina, och kicka aaaaaaass!

Nu ska jag iväg och träffa en person eftersom det är tisdag. Ledtråd:


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0