egogurl

Idag hade jag KuHi-prov om renässansen. Omg, jag tror jag kan allt som finns att veta om renässansen just nu (förutom mvg-frågorna på provet såklart -.-). Ahja, fick iallafall veta idag att jag fick MVG+ på muntliga nationella i Eng B och MVG på historieprovet jag skrev förra veckan, som plåster på KuHi-såren lixooom. Sånt blir man alltid glad av! :D

Känns nästan som jag har blivit lite för egocentrisk på senaste tiden däremot. "MVG, aha som vanligt då. Kul!" typ. Och när jag ser i spegeln ba "WOW vilken pangbrud!!!" Haha, fast inte, men ändå lite. Mer än förut iallafall. Aja, de är bara bra för mig, som alltid har haft så negativ syn på mig själv. Antar att jag har bra vänner som boostar mig till att må bättre :)! Mår man bra så är man bra, och då ser man bra ut. God cirkel!


Till gonattpussen får ni en random egopic på ett apsnyggt (eeh) mvg-barn.
(haaah, så jävla skolfoto typ) Men assåå shiiiiit, sånt händer inte var dag.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: NADJA en stolt kompis

bra jobbat !

2010-11-21 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0