så jävla värt.

Dom senaste dagarna har varit fullt öööös. I torsdags på dagen var jag på banken och satte (motvilligt) in alla mina sparpengar inför tågluffen på ett konto. Sen kommer en summa dras från mitt studiebidrag varje månad. Herregud vad fattigt jag lever, haha. Värt. Sen drog jag till Julle och såg en film samt åt masssssa chokladpudding! :D
Efter jag dragit därifrån och satt och väntade på att maten skulle bli klar så skrev Nadja till mig; "Vill du sova över hos Jenny med oss ikväll? :D". Jag hade världens huvudverk, men jag tog några tabletter och åt lite, sen drog jag till Jenny. Vi såg på True Blood, och sen bestämde vi oss för att gå på promenad. Först gick vi runt lite i Märsta, och sen började vi gå upp mot Arlanda. Och så blev det så att vi gick heeeeeela vägen till Arlanda. GALET. De tog 1½ timme... Men de va jättekul! :) Sen tog vi bussen tillbaka, såg på sex and the city och sen gick vi och la oss. Roligaste va när vi låg i mörkret och precis skulle försöka somna. Jenny ba "Josse.... gillar du ägg?", hahahaha jag bröt ihop xD


Alla tre ute i kyyyylan :)


Nadja goes nude xD


Jag o Jenny :) (bilden ser EXAKT ut som en bild från en middag vi hade förut) xD

När vi vaknade gjorde jag och åt omelett för första gången i mitt liv. När jag ätit klart ringde mamma och sa att jag va tvungen att komma hem för att sitta barnvakt åt Nicole och Colin en stund. Så jag drog hem till dom och satt barnvakt och gjorde amerikanska pannkakor som lunch till barnen. Sen kom Anders hem, så jag gick hem.


Sötaste :D

Typ direkt när jag kommit hem så började jag chatta men Jenny om pumpor och sånt, och sen ba "Vill du följa med mig och mamma och handla? Va vid bussen om 5 minuter". Så de var jag, och vi åkte till maxi där dom inte hade pumpor! Sen hämtade vi upp Nadja, tog en mat-paus och begav oss till coop. Där hade dom pumpa, så vi började rensa och rita och skära och vad man nu gör. Pumpan (Mario) blev awesome!


Här är han!! MARIOOOO!

När klockan närmade sig 20 så gick jag hem till Salem, och sen gick vi på en promenad till coop och tillbaka (fml, jag va fortfarande skiiiittrött från promenaden till Arlanda. Men Salem ville ha något gott, och ica hade stängt. Vad gör man inte för sin bästow?).
Sen gick vi hem till mig och såg på Atlantis. Myyys.

De va min torsdag och fredag.
Idag ska jag sola, sen drar jag till Jenny och äter halloween-tacos-middag med brudarna (+ eventuell kille), sen drar vi till Sollentuna på FEKKKEEEEEEEEE. Hahahah, omg. Hahahha.. Näe. Fest. Aldrig fekke xD

PUSSPÅRUMPAN

Kommentarer
Postat av: NADJA

Jippie för sparpengar och mr Marioa.

Ps. oscar repar med sitt band så han kommer inte till middag, men förmodligen till festen. Vi får se :D

puss

2010-11-06 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0