DETOX!!

Jag känner att om jag fortsätter så som jag gör i mat- och godisväg så kommer det sluta med att jag vaknar upp om 30år, och finner min unge, som varit borttappad sens flera år tillbaka, mellan två av mina fettvalkar. Död. De vore fan inte så kul de!

Därför ska jag ge mig på en "vit vecka". En vit godis- och matvecka. Från om med idag 00.00 till och med 00.00 söndag nästa vecka tänker jag avstå från allt gott och häääärligt. Inge lunchrast-godis, ingen lunchrast-latte-med-mer-socker-än-kaffe-i, inge läsk, inget lördagsgodis, ingen tröstätnings-glass, inget kvällste med massa socker, inga chips, inga bakelser. Åh herregud, vad håller jag på att ge mig in på?!
Ahja, det är bra för mig. I längden. 

Från och med imorgon så är det frukt och grönt som gäller. Då blir det lunchrast-mandariner, lördagsmandariner, kvällsmandariner, tröstätningsmandariner, mandarinjuice, torkade mandarinchips (hahahah euw), manadarinsufflé, mandarinbuffé, mandarinpaté, morgonmandariner, förmiddagsmandariner, eftermiddagsmandariner, nattmandariner... osv osv. Mandariner för hela slanten.


Wish me luck. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mandarien FTW! :D

2010-10-24 @ 15:15:03
Postat av: NADJA

vad är detta?... :s ogilla!

2010-10-24 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0