jag är en kämpe

Jag blir så jävla arg på folk som säger att jag drömmer för stort, eller att jag aldrig kommer att göra allt det jag drömmer om. Som tittar snett på mig när jag berättar vad jag vill jobba med och vart jag vill bo eller resa. Jag orkar inte er. Ärligt. Inga drömmar är för stora, och alla kan förverkliga sina drömmar. Vissa har inte kämparglöden eller är inte tillräckligt modiga, men det är jag. Det vet jag att jag är. Jag tänker leva min dröm.
Det finns inga andra alternativ för mig. Jag ska ta mig dit jag vill vara.

Det finns inte en enda person som tror att jag kommer lyckas, förutom jag själv.



Kommentarer
Postat av: elida

Och vad är jag? en alien?? :P YOU GO GIRL!

2010-10-17 @ 07:51:24
Postat av: josefine

haha elida <3

2010-10-17 @ 12:36:55
URL: http://tjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0