jag har bestämt mig

Jag är ganska bra på att lyckas med saker när jag har bestämt mig för det.
Just nu har jag lite bestämmelser på G;

1. Tågluffen. Det är en självklarhet. Juli-Augusti 2011 <3
2. Jag ska bli Au pair (typ nanny, fast utomlands. Jättebra sätt att bara dra till ett främmande land, lära sig språket bättre, skaffa kontakter, "gratis" boende och tjäna lite pengar). Just nu har jag siktet inställt på Australien strax efter studenten.
3. När jag är i (förmodligen) Australien ska jag dyka med hajar. HAJAR. Min största rädsla. Men jag har bestämt mig. Det ska bli av. (Skakar bara av att tänka på det)
4. Om jag har vägarna förbi Nya Zeeland ska jag hoppa bungee jump där. Det finns coolaste bungee;n ever där! (Om jag inte har vägarna förbi så hoppar jag någon annan stans!)
5. Jag ska hoppa fallskärm!

Detta är alltså saker som är spikade i mitt huvud. Detta ska bli av.
Jag ska försöka hinna med så mycket galenheter som möjligt innan jag pluggar vidare på universitetet. Medans jag är ung, galen, modig och impulsiv. Det är inte lika lätt att göra sånahär saker när man har ett fast jobb, familj osv. Jag ser fram emot mitt liv <3


LOL!
Kolla vad jag skrev för ett år sen i min förra blogg genom att klicka på bilden xD
Nu blir de liksom motsatsen. Shiiiiiiiiiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0