knark-musik

Hejsan mina söta <3
Jag sitter här och försöker plugga samtidigt som jag dricker varm choklad med massamassamassa chamallows i. Så jävla gott. Sen lyssnar jag självklart på min underbara spotifylista --> knarkkkkk! Varsågoda att ta del av lite grym musik :)<3
Idag väntar massa äventyyyyr. Fast njea, kanske inte äventyr, men jag ska tillsammans med några coola personer befinna mig i en lite lägenhet på Aspudden. Det ni!
Detta blir skitbra. Måste bara se till att få lite plugg gjort innan dess! Pusspåer!


VAD SÄGS?! Kan jag? Visst kan jag de? va? va? va?
(Var snälla och ignorera Green Day grejset i bakgrunden. Det är insidan av min garderobsdörr, och har suttit där sens 2004 då jag hade min feta i-love-billie-joe-armstrong-och-han-är-snyggast-i-hela-världen-plus-green-day´s-album-american-
idiot-är-det-bästa-som-någonsin-har-gjorts-period. Man är ju bara människa..!)

Kommentarer
Postat av: Sis

Haru snott mammas linne? ;)

2010-10-18 @ 21:39:49
Postat av: josefine

OM jag har! jag är fattig student, så min sista utväg blir att ta mammas kläder för jag är så trött på mina egna :P

2010-10-18 @ 21:50:24
URL: http://tjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0