my life

Som ni kanske märker så är jag inte jättetaggad på att blogga nu för tiden.. Så de kommer nog bli lite inlägg då&då, men absolut inte varje dag, för de orkar jag inte.
I've got ze time, har inga läxor atm :D ..men jag pallar helt enkelt inte blogga.

Kör en liten summering av mitt liv just nu:

- Jag älskar glee. Älskar.

- Owe (min mattelärare) har skaffat facebook och lyckades skaffa över 100 vänner på mindre än 2 dagar. Owe är bästa läraren någonsin. Så himla söt! Som Nalle Puh. 

- Bästa låtarna just nu är Daniel Adams-Ray – Gubben i lådanOasis – Don't Look Back In AngerBruno Mars – Just The Way You Are, samt många fler! Musik <3

- På fredag ska jag och KuHi-klassen på studiebesök i Sigtuna. Ska bli himla mysigt och kul! :D

- I helgen ska Nadja laga thaimat till mig, Jenny och Hanna! De blir grymt!

- Jag är höstdeprimerad....

- ...... men DHW och Cougar Town började igår, vilket gör kylan och mörkret lite mer acceptabelt

- Igår såg jag att Jenny hade namnsdag idag. För att komma ihåg det skrev jag det på handen, och när jag vaknade imorse hade jag ett "Jenny's namnsdag!!"-avtryck på min höft. Hur fan sover jag?!

- På lunchen idag åt jag fil med flingor. Sockret och saltet stog i exakt likadana glas precis brevid filen. Jag tog salt. 2 skedar. Tog en tugga. Spottade, tviade, drack massa vatten, skrattade massor och tog en ny portion (med socker i).

- Jag är jättejättejättetaggad inför tågluffen. Den kommer göra mitt liv <3

- Idag hade vi nån kampsport på gympan. De va kul, och Hanna ägde allt och alla.

- Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Pictures:


Här om dagen (i måndags) höll jag i en kameleont. Då kände jag mig cool.


Nadja, Jenny och jag. Vi + Hanna och Akane gjorde kokosbollar hemma hos Hanna <3


Hur söt ?!


Min påminnelse om Jenny's namnsdag! GRATTIZZZZZ :D


Jag va lite nere här om dan, så jag ritade en bild.. Lol, random
Ganska äcklig tycker jag :S. Den är inte sne, bara tagen ur en lite konstig vinkel...


De va väl allt. Hörs när vi hörs. PEACE

Kommentarer
Postat av: elida

SV: hahahh vaddå du sjunger som en sjölejon?!?! Jag har hört din röst och det finns hopp för dig!!:D Och GRYM är du på att rita oxå! :O

2010-10-06 @ 21:04:57
URL: http://elidab.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! :D

Ödlor är söta :)

2010-10-08 @ 12:08:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0