sötaste mamma ♥

Jag - Mamma, nu när jag har varit så duktig i skolan (jag fick två MVG idag *wouhuu*) och har så mycke plugg i veckan plus håller på att bli sjuk, vetu vad jag skulle behöva? En present..."
Mamma - Ja då får jag köpa en present åt dig då :) Vad vill du ha?

Ibland är min mamma bra gullig. Idag när jag kom hem låg en lapp på mitt skrivbord;
"Jag har gjort pannkakssmet, så du kan göra pannkakor. Det står i kylen, kram mamma".
Dessutom står hon och gör te åt mig just nu. Sötaste :')<3




Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas att du talar om för mamma att hon är sötast oxå! <3

2010-10-18 @ 21:38:52
Postat av: josefine

klart! bamsekram fick hon oxå :)

2010-10-18 @ 21:51:18
URL: http://tjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0