weekend of awesomeness

Hej alla söta och fula.
Tänkte ta att slänga ihop ett inlägg om helgen, eftersom den har varit grym + jag har ingenting bättre för mig just precis nu..

Mina egentliga fredagsplaner blev lite.. fel?, men Hanna fanns till hands och räddade kvällen! :D Jag drog hem till henne i Viby, så gick vi ut med hennes hundar i området. Viby är faktiskt finare än jag trodde.. haha! Sen gick vi hem till henne, kollade på klassfotot (!!!!), och åt middag med hennes family. Efter det gjorde vi snacks, och gick ner i hennes rum och såg på idol och en film. Dessutom fick jag en riktigt grym massage av henne! Hon har gått kurs, så hon är proffs typ haha, och så hade hon massageolja och allt! De va najzzzz!

Igår (lördag) hade Jenny, Nadja, Hanna och jag tjejmiddag hemma hos Jenny! Vi klädde upp oss i klänningar och hela köret, sen gjorde Nadja thaiwook till oss, och det var asgott! Efter det åt vi skitgod efterrätt som bestod av frukter som vi doppade i smällt choklad. Värsta lyx. Efter det satt vi och snackade och så såg vi på "Juno"!

Idag (söndag) har jag varit på 5kronors-bio på biokällan med Julle! Det visades Shrek 4! Den va bra faktiskt! Ingenting äger ettan, men ändå bra tycker jag! Efter bion drog vi hem till honom och såg på nya avsnittet av The Office, sen satt vi och snackade lite och så. Efter drog jag hem till Carro (som bor 3 minuter från Julle). Jag gosade massor med baby-Seline och bakade en jättegod morotskaka. När jag kom hem sökte jag lite jobb via internet. I need money nu när jag lägger undan massa pengar till tågluffen varje månad!!

Men kort sagt; Väldigt bra helg!! (Även om jag har saknat min Buppis-babe) (a)

Nu ska jag avsminka mig, sen sovaaaa! Nattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0